Sooooooooooooooooool!

oj  nu sitter jag inne när det är så fint väder ute ! Men har faktiskt redan varit ute idag och kände att jag behövde datan ett tag höhö. Kimberly sov hos mig inatt. Vi hade myspys fast vi vaknade vi typ 8 ?! Hah. Gör inte så mkt nu har tråktråk, funtar på om jag ska bada me någon. hm... aja , på söndag ska jag till Josses land. åååå vad kul ! Ska vara där söndag-fredag! Fan vad jag ska bada mycket då ! Juste berättade inte så mkt om vedbände förut, och det tänker jag inte göra nu heller för det orkar jag inte, men det låg iallafall i småland och det var jättemysigt där! jaa, det var nog allt. skriver i kväll maybe. Puss H' ♥


Kolla vilken härlig himmel det är ute !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0